2 celebracions 2 pastissos

En aquests dies hem tingut dues celebracions molt especials a casa, dins un àmbit de tristesa ja que l’avi està a l’hospital. Però esperem que de seguida torni a casa. Des d’aquí li envio una gran abraçada.

El primer pastís és el de l’aniversari de l’Aina

El castell de xocolata

i el segon és el dels 50 anys de la meva tieta Dolors

Tres pastissos; un de nata amb nous, un altra de crema amb maduixes i per últim el de xocolata. I els cupcakes!

I bé des d’aquí m’agradaria respondre al missatge de la meva cosina.

Per a tu Jessica;

No m’has de donar les gràcies per res, quan em vas demanar si podia fer el pastís per celebrar els 50 anys de la teva mare va ser tot un privilegi. Per a mi va significar que confies amb mi i amb el meu treball, i això m’omple moltíssim.

També vull dir-te que per a mi ets molt important, vull que sàpigues que em tens al teu costat per tot el que vulguis, pots venir a buscar-me sempre que ho necessitis.
Amb tu he aconseguit una germana més, amb qui confia i conviure una vida plena de molts moments.
No considero que sigui gran però si he de dir que al vostre costat tot és més fàcil, tot és més gratificant.
T’estimo i gràcies per ser com ets, la millor amiga que tinc 😉

3 thoughts on “2 celebracions 2 pastissos

  1. Renoi!, quin goig de pastissos!, realment hi ha molt de carinyo en aquestes celebracions eh?. Una abraçada i felicitats als afortunats! (espero es millori l’avi…)Una abraçada!!!

  2. Aquest castell i els pastissos de la tieta fan molt bona pinta!!! Em podries passar les receptes de tots dos? Per San Joan és l’aiversari del meu fill i m’agradaria fer-li el castell. Fins aviat!!

Deixa un comentari