Mona de pascua

Bona nit a tothom!!! Com anem??

Per aquí tot just el dissabte vam menjar la última mona, sí, sí, encara ens faltava un pastís per fer, però ara ja hem acabat, i el motiu de tants caps de setmana menjant mona és degut a que el dia 1, el dia de la mona, érem a Port de la Selva i en vam fer una per l’Aina perquè vam voler. Aquell cap de setmana vam fer la mona a casa els meus sogres ja que el meu marit és el padrí de la filla de la meva cunyada, i la meva cunyada és la padrina de l’Aina. (Per cert a casa padrins i padrines porten mones, nosaltres no comprem palma). I aquest cap de setmana que tots el teníem lliure vam aprofitar per fer-la a casa dels meus pares, ja que jo sóc la padrina del fill de la meva germana, la meva germana és la padrina del meu germà, i el meu germà és el padrí de la meva filla… si algú no s’ha fet un embolic, el felicito 🙂

Vam quedar amb la meva família que jo portaria el pastís ja que sé que en el meu nebot li tornen boig els macarons de xocolata, li vaig dedicar a ell exclusivament, perquè s’ho mereix i perquè és un sol!!!! Un petó rei!!! A més vam posar a en Xavi!!!

Aquí us deixo amb algunes fotos
DSC02333
DSC03244
DSC02335

Ens veiem d’aquí poc!!!! Una forta abraçada 🙂

1 thoughts on “Mona de pascua

  1. Moltes, moltes gràcies de part de l’Adrià va estar molt content i va menjar uns quants, forces macarons!!!!jejeje.
    Boníssim tot, 1petonas

Deixa un comentari