Un núvol

Bona nit a tots!!

Avui seré breu, ja que us vull deixar sols amb unes fotografies de les galetes que vaig fer divendres passat per l’Anna.
21n

L’Anna és una noia fantàstica que a més dibuixa molt i molt bé (l’autora del dibuix del meu bloc). I divendres passat va fer la presentació del seu conte il·lustrat, “Un núvol”.

Em va demanar a veure si li podia fer galetes per després de les preguntes i demés… i per suposat que no m’hi vaig negar!

Vaig fer el dibuix de la nena i del núvol i espero que em perdoni perquè jo no sé dibuixar com ella i van quedar com van quedar 🙂

Doncs Anna reina vull que sàpigues que tens tota la meva admiració i que ets genial. Des d’aquí et felicito i espero que puguem anar fent galetes amb totes les teus dibuixos 😛
DSC01974
DSC01980

Molta sort princesa!!!

2 thoughts on “Un núvol

  1. Bones conyada de nou t’has soperat… quina passada de galetes, hi el dibuix no podria ser més igual, felicitats unes galetes impresionants.

    La teva conyada
    Maria

Deixa un comentari