Records d’un casament únic i genial

Bona nit a tots!! Com va tot??

Aquest temps està ben boig, de cop surt un sol espatarrant que crema la pell, però no sé d’on comencen a sortir els núvols i desprès dos segons més tard descarreguen un bon ruixat i vigilant que no vagi carregat de pedra!!!

Temps de primavera, no??

Bé avui us porto les receptes del que vaig cuinar el dissabte per la Moni i en Rivas que van venir a casa per ensenyar-nos les fotos i el vídeo del seu casament. Vaig voler… bé, la veritat que aquest cop va triar el meu home, i com que no li agrada gaire que estigui a la cuina (ja sap que un cop entro no surto :P) doncs em va demanar que féssim alguna cosa fàcil que no tingués feina, i bé la Moni també m’ho va dir o sigui que així ho vam fer.

Vam començar amb un còctel que us el ensenyaré el dia 15 i dos aperitius d’en Buddy.
En Buddy és un home nascut a Itàlia i que viu Amèrica, fa un programa al Discovery Max que m’encanta!! M’encanten els pastissos però la seva cuina també, ja que té el nostre segell mediterrani, amb alguna incorporació americana però tot apte 🙂

Doncs del programa d’en Buddy en vaig treure la idea d’uns grissini i vaig fer una delícia de mozzarella.

I de creps en vaig fer dos de salats per a cada un i un de dolç, bé el dolç és obligatori i a més si és de nocilla :O

Grissini

Palets grissini
formatge philadelphia
formatge brie per untar
formatge rocafort per untar
mantega
pebre negre
Pernil salat
(els ingredients van a gust)

En un bol barrejar formatge philadelphia, formatge brie, mantega i pebre.
En un altre bol barrejar formatge philadelphia, formatge rocafort, mantega i pebre.
Untar les puntes dels grassini amb les barreges per separat i enrotllar amb el pernil.

Delícies de mozzarella

mozzarella
pa de motlle
tomàquet fregit de pot
ou batut
pa ratllat especial (pa ratllat, orenga, parmesà, all i julivert)

Fer rodones amb el pa de motlle, untar-les amb el tomàquet i posar a sobre la mozzarella, tapar i fer una mica de força pels costats perquè la mozzarella no s’escapi.
Banyar les delícies amb l’ou batut i arrebossar amb el pa ratllat.
Fregir en oli i servir!!

Fàcils fàcils, no hi ha excusa.

Bé els creps us els passaré demà perquè el cap ja comença a fer-me mal. Ahir vaig tenir un petit accident domèstic i porto un bon xixon!!! 😀

Passeu una bona setmana, ens veiem per aquí… una abraçada

Anuncis

One thought on “Records d’un casament únic i genial

Deixa un comentari

