Calendari d’advent

Bona nit!!

Avui he deixat la farina, els ous i la mantega de costat i m’he endinsat en el món de les manualitats o sigui que avui he quedat amb els dits plens de cola i la bata plena de paperets de colors.

Sí, sí avui he fet el meu primer calendari d’Advent (ja sé no és una obra d’art però a la meva filla li ha encantat).

L’altre dia vaig veure un calendari d’Advent de fusta amb calaixets molt xulo, però com que molts cops em desperto tard no hi vaig caure fins el divendres… què em vaig trobar??? No n’hi quedava cap 😦 oooo

Avui hi he tornat, esperant que en tingués algun de reserva… però tampoc… en tenia un de butxaques petites, però no era el que necessitava… o sigui que he fet una ullada per Internet i d’una idea he creat el calendari, entre 20 minuts que he arreplegat entre depilació i depilació, entre 10 que he guanyat i entre 5 minuts finals…

Aquí teniu el calendari amb el primer dia obert, un kinder mmmmm llàstima que només sigui per la meva filla, el pròxim any en faig un per a mi també.

Que tingueu un bon principi de Desembre una abraçada a tots!!!

2 thoughts on “Calendari d’advent

  1. Tela marinera encar ano el veig clar del tot com l’has fet, no l’antenc. ja m’en feras un per l’any cabe que ara l’Ada es petita.

    No tens temps per res`, però el treus d’allà on faci falta, tot es fer les coses que et vinguin de gust, i amb ganes.

    Realment ets un crac.

    Va que ja falta menys per la fira. i hem de fer moltes coses………………….

  2. Em sembla que em vaig quedar l’últim calendari d’advent de fusta amb calaixets de Casa Viva… jijijijij Com a mínim el de Sants! 😛 Culpable!!
    Però el trobo molt millor el teu, fet per tu i amb molt de carinyo! T’ha quedat molt xulo!
    Petonets
    Sandra

Deixa un comentari