Quants anys em poseu??

Hola, hola, hola

S’acosta el Nadal!!!!
Buf quina feinada…
Els meus dies de Nadal sempre són caòtics, principalment perquè a la feina hi he d’estar un 100% (totes volem estar divines per aquests dies), segona la meva filla fa festa casi mig mes, i tercera no sé com arraconar hores per cuinar tot el que tinc que fer…
Però que no corri el pànic ho farem d’una manera o d’una altre, de tort o de través… però ho farem.
Millor que agafi aire i vagi passet a passet, dia darrera dia aaaa!!! i me’n descuidava en dir-vos que generalment m’entre el pànic en aquest mes perquè faig anys!!! AGGGGG!!! el dia 19…. en faré…??? Va ho deixo a les vostres mans a veure quants penseu que en tinc, (ei els de la família no si val respondre)… a veure que poseu

Avui us deixo amb un Plumcake de iogurt, de textura fina i sabor suau. Jo el vaig fer individual, amb motlles petits, però el podeu fer perfectament amb un motlle gros.

Plumcake de iogurt

Ingredients per a quatre persones:

200 gr de sucre
250 gr de mantega
4 ous
2 iogurts grecs
250 gr de farina
1 culleradeta de llevat
sucre glass per decorar

A la batedora posar el sucre juntament amb la mantega fosa i remenar. Agregar els ous lleugerament batuts un a un sense deixar de batre. Afegir els iogurts i la farina tamisada juntament amb el llevat. Batre tots els ingredients a velocitat baixa-moderada.
Introduir la barreja en un motlle prèviament untat amb mantega i empolsinat amb farina.
Coure al forn preescalfat a 180 ºC durant 30 minuts. Deixar refredar i decorar amb el sucre glass.

Ràpid i bo!

Aquesta recepta la vaig veure un dia a les Lectures.

Ens veiem per aquí, i vigileu amb l’edat que em poseu….

Anuncis

2 thoughts on “Quants anys em poseu??

    • Hola wapa. Kina bona pinta q fa. Bueno tot lo q prepares. Cada vegada que miru les fotos dels plats sem fa la boca a aigua. Mauras densenyar a fer postres al final 🙂 molts petons a tota la family

Deixa un comentari

