Nova botiga a Vic…

Bona nit!!!!

Quins bons ànims que tenim aquesta nit després de jugar bé i guanyar!! No es pot demanar res més.. o si???
Què tal un plat ràpid i fàcil?! Estaria bé per aquells dies que no tens ni temps per pensar que faràs per dinar.
Avui hem passat quasi tot el matí comprant amb la cunyada. Ens hem topat amb una botiga nova, que fa un mes que està oberta com ens ha explicat la noia de la botiga. La botiga es diu “Art en cuina” i està davant del Sant Miquel. Us l’aconsello, hi he vist cada cosa… ja li he dit a la noia que em veuria per allà sovint, hi havia una interessant secció de menjar xinès i japonès, que m’ha donat per pensar… jo he comprat un paquet de pasta de verdures. Amb la que he preparat aquesta recepta que us presento a continuació.

Pasta de verdures a la marinera.

150 gr Pasta de verdures
1 all
un bon raig (generós) de vi blanc
una cullerada de farina
8 musclos o més a gust
un grapat de cloïsses
julivert
un raig de fumet o brou de peix

Coure la pasta tal i com indica la casa, amb sal i un raig d’oli.
En una paella sofregir l’all, sense que cremi, afegir la cullera de farina, remenar i incorporar els musclos i les cloïsses (prèviament submergides amb aigua i sal perquè deixi anar la sorra que poden portar a dins). Afegir el vi i el raig de brou.
Un cop els musclos i les cloïsses estiguin oberts, i el suc tingui una consistència fina de crema, afegir el julivert.
Servir la pasta amb els musclos i les cloïsses per sobre. Banyar amb la salsa.

Ja ho podeu veure ràpida i bona.

També m’agradaria deixar-vos amb una tapeta.

Torrada de crema de cacauet amb llom.


Pa (jo en tenia de soja)
Crema de cacauet
Llom de dos colors tallat fi (un tall per torrada)
Salsa de soja (un raig)

Tallar el pa i torrar-lo.
Un cop fred untar amb la crema de cacauet.
Passar per la paella el llom, volta i volta, que quedi un pèl rosset però no sec.
Tallar el llom a tires i col·locar-lo sobre la crema de cacauet.
Afegir un raig de salsa de soja per sobre.

Espero que us agradi

I avui us deixo amb algunes frase d’amor, de les que m’agraden a mi, ja que sóc 100 x 100 romàntica.

“La por és per covards, i d’ara endavant amb el que em costa estimar-te, només puc demanar-te que em digui pel meu veritable nom: Covarda.”

“Tenir-te sempre ha set el somni que mai he fet realitat, estimar-te és la realitat que tu mai has somiat”

“Pots cavalcar pels boscos ocults, enfosquits i tenebrosos del destí, però sempre trobaràs en mi la llum de la salvació”

Anuncis

Deixa un comentari

