1 any d’ingredients i paraules

Fa 365 dies que tinc aquest bloc obert… i no és poc!!

Com vaig dir en el primer post; Les coses noves sempre em fan respecte, segurament per por.
Durant aquest temps he passat aquesta por; por per no ser constant amb mi mateixa, por per rendir-me ràpidament, por per no fer-ho bé…
Per sort han anat passant els dies i aquest temor ha anat minvant, sempre estarà amb mi però amb menor intensitat.

Aquest projecta va agafant forma, encara tinc alguns objectius que complir, però requereix temps i paciència i espero tenir més de 365 dies per fer tota aquesta feina.

Gràcies aquesta via, com és Internet he conegut gent nova, gent que m’ha aportat idees, ajuda i tot el que he necessitat, moltes gràcies a tots/totes. 🙂

I finalitzo el post d’avui amb un paràgraf del primer dia:

Demanaria compassió pels errors o per la mancança d’experiència però crec que és el millor aprenentatge. Els errors i els descobriments són els ingredients principals d’aquesta recepta d’avui, i la paciència i l’esforç són les paraules que m’acompanyen en aquesta nit freda de tardor.

2 thoughts on “1 any d’ingredients i paraules

  1. Bones conyada i moltes moltes felicitats per el primer any, ja fa un any ??????’ ha passat molt depresa, hi ha estat genial compartir amb tu toes aquests receptes i coses, ara a tirar andavant amb una altre nou any que es persenta per fer mil coses mes i mil projectes, que se que tu pots i que no et rendeixes mai.

    Un peto de la teva conyada que t’estima
    Maria

Deixa un comentari

