Castanyada 2012

Bona nit!! Com ha anat la Castanyada aquest any? Espero que bé… encara que amb els panellets i les castanyes… em quedat tots una miqueta empatxats!!!

Deixant de banda el malestar estomacal, s’ha de reconèixer que les castanyes i els panellets estan bo… boníssims!!!

L’any passat vaig intentar fer panellets però no me’n vaig sortir i el final ens vam haver de conformar amb una coca de panellets… però aquest any vaig agafar la recepta dels panellets per les banyes i m’hi vaig posar 100×100

Aquest va ser el resultat


I aquí va la recepta:

430 g d’ametlla amb pols
410 g de sucre llustre
1 clara d’ou
50 g de moniato cuit (aixafar amb una forquilla)
50 g de patata cuita (aixafar amb una forquilla)

Per decorar:

Xocolata fondant, ametlles, pinyons, cafè, codonyat…

Barregeu la farina d’ametlla amb el sucre, afegiu la patata i el moniato i per últim la clara, fins aconseguir una bona pasta.
Separar la massa en 200 g i barrejar cada massa obtinguda del que vulguem.
Per fer els de pinyons i pels d’ametlla; arrebossar 200 g de massa amb els pinyons/ametlla i pintar amb ou batut per sobre.
Pel de xocolata; barrejar 200 g de massa amb 50 g de xocolata fosa. Decorar amb sucre llustre.
Pel de cafè; barrejar 200 g de massa amb 1 cullera de postres de cafè molt. (gust suau) Decorar amb sucre llustre.
Pel de codonyat; farcir l’interior de la massa amb codonyat, pintar amb ou batut i decorar amb sucre.

Espero que us agradin

Bona nit, una forta abraçada 😉

Anuncis

5 thoughts on “Castanyada 2012

  1. Doncs aquest any t’han sortit espectaculars!!! Nosaltres no n’hem fet, no hi han hagut ganes de panellets, ningú n’ha reclamat. Potser per Nadal, jeje!

    No coneixia el teu blog, no l’havia vist mai. O sigui que gràcies per passar pel meu, així t’he descobert.

    Una abraçada!!!

  2. bon dia conyada ala quina bona pinta que fan pero on son………………… jo no ne tastat cap, sempre que fas coses així em quedo sense provaro…………………no hi ha dret semblen fets de pastisseria segú que no els vas anar a comprar…………….

Deixa un comentari

