Tornem-hi!!!

Bona nit a tots!!!

Quants dies, no?? Espero que em disculpeu, però aquests dies hem anat de bòlit a casa. La feina… a l’Aina li ha costat una mica adaptar-se a l’escola… la mandra…
Tinc moltes novetats!! Ja us aniré explicant… 🙂
Avui us porto amb la meva primera melmelada, sí sí primera!! Encara no m’havia atrevit mai i he de dir que m’encanta cuinar aquests plats més típics, més familiars!
La recepta és de la meva cosina, i a més vaig aprofitar les figues fantàstiques de l’hort de l’avi del meu home, i aquí en teniu el resultat!!

Melmelada de figues


Ingredients:

1 kg de figues
200-300 g de sucre morè
2 0 3 claus d’olor
un pessic de canyella molta, també pot ser un trosset d’una branca.
Unes gotes de suc de llimona

Els ingredients van molt a gust, una noia em va dir que ella quan fa melmelada de figues no hi posa sucre, a mi m’agrada amb una miqueta, vosaltres mateixos.

Jo pelo les figues, hi ha gent que no ho fa. Poso les figues a quarts dins una olla juntament amb la resta dels ingredients. Quan comença a bullir, remeno de tant en tant perquè no s’enganxi i ho deixo a foc lent uns 30-35 minuts.
Busco i trec els claus i si he posat canyella amb branca també i ho trituro, però si us agrada amb trossets, no cal que ho tritureu.
Espero que es refredi i ja puc omplir els pots prèviament esterilitzats.

A punt per guardar al rebost!

Espero que us agradi 🙂

Bé us deixo per avui, per cert des d’aquí vull agrair a la Montse la iogurtera que m’ha portat avui!! M’has donat feina per aquest cap de setmana 🙂 queda pendent una tarda entre iogurts, a veure si em surten cremosos…

Bona nit i una forta abraçada a tots

Anuncis

Deixa un comentari

