Felicitats amor.

El dia 18 de juliol, el meu home va fer 33 anys!! Són uns quants però els porta ben posats continuo veient en ell el mateix noiet en el que em vaig enamorar, amb les mateixes ganes de descobrir tots els secrets d’un món totalment desconegut.

Amb l’ajuda de l’Aina li vam preparar el pastís que us presento avui, només dir que amb la combinació del gelat, estava irresistible, ben fresquet per aquests dies de calor!!!

Pastís d’aniversari

Ingredients:

113 gr de mantega a temperatura ambient
113 gr de sucre
2 ous grans
100 gr de farina amb llevat
4 cullerades de cacau en pols
100 gr de trossets de xocolata (blanca, negra, amb llet…)
Gelat de nata
Xocolata per desfer
Crocant

Escalfar el forn a 190 ºC. Untar amb mantega un motlle.

Batre la mantega i el sucre fins aconseguir una massa lleugera i cremosa. Incorporar els ous una mica batuts, un a un. Sense deixar de batre. Afegir la farina, el cacau i barrejar amb cura. Afegir els trossets de xocolata i abocar la barreja dins el motlle.
Posar al forn entre 20 i 25 minuts.

Deixar refredar el pastís. Abans de servir cobrir amb el gelat de nata un pèl desfet just per poder manipular.

Desfer la xocolata al microones i decorar per sobre amb el crocant.

Espero que us agradi, a nosaltres moltíssim!!!

Bona nit a tots, però abans de tancar m’agradaria donar el meu suport a tots els que estem patint pel foc, estic lluny però el meu cor està amb tots vosaltres.
I gràcies a tots els que ajuden i treballen per salvar-nos les vides i la terra!!!

Una abraçada.

Anuncis

Deixa un comentari

