La recepta del 15

Hola a tots!!!

Com podeu veure aquests dies estan sent molt difícils a casa, però com que la recepta del 15 la vaig fer fa uns quants dies doncs he pensat en deixar-la.

Gelat de cireres amb gelatina de fruits del bosc

250 gr de cireres
2 Iogurt Greg light
150 gr de Sucre glass
Opcional – Gelatina de fruits del bosc (fet)

Pel gelat; Netejar les cireres i treure el pinyol.
Passar per la liquadora (jo les vaig passar un parell de cops).
Barrejar amb el sucre i el iogurt grec.
Congelar, jo el vaig deixar tota la nit.

A l’hora de servir acompanyar amb gelatina.

Espero que us agradi!!

Que passeu una bona setmana.

Anuncis

3 thoughts on “La recepta del 15

  1. Qué casualidad, yo también he hecho un helado. Pero este tuyo con esa gelatina tiene una pinta genial.
    Tomo nota de la idea para la próxima.
    Besos

  2. Una idea molt bona acompanyar el gelat amb la gelatina pel contrast de textures. Quina bona pinta que fa.
    Petons i ànims per seguir endabant

Deixa un comentari

