Un bon esmorzar

Bona nit a tots!!!

Què tal?? Espero que bé.

Feia dies que no em posava a escriure una mica per aquí, de cuinar si que he anat fent però escriure…
També he de dir que vaig tenir una mica de “baixon” al pensar que tot el que feia no valia per res, però bé amb aquesta caloreta aquestes cabòries han anat minvant. També estic moixa perquè l’avi continua a l’hospital, des d’aquí li envio un petó d’aquells que fan soroll i li repeteixo que l’esperem!!!

Bé deixem de parlar de mi i anem al que més ens interessa. Dissabte em vaig llevar amb les piles al 100×100, no és massa normal en mi, ja que al matí vaig “zombi” total fins l’hora de dinar!! 😛

Doncs em vaig posar uns pantalons i una camiseta i me’n vaig anar a comprar quatre taronges i mitja dotzena d’ous que em faltaven per preparar un esmorzar estil americà. Aquí teniu el resultat només dir que la meva filla va gaudir i bé el meu home també, jejejje 😀

“Tortitas”

Ingredients:

1 tassa i 1/4 de farina
1 sobre de sucre (7gr)
2 culleretes de llevat
una mica de sal
1 ou
2 cullerades de mantega desfeta
1 tassa de llet
mantega
Nocilla, melmelada…

En un bol barrejar la farina, el sucre, el llevat i la sal. En un altre bol, a part barrejar la llet, la mantega i l’ou. Barrejar la massa humida en la seca.
En una planxa untada amb mantega abocar cullerada a cullerada la barreja. Esperar que pugi una miqueta i un cop comencin a sortir petites bombolles girar i deixar fer per l’altre costat. Decorar per sobre amb nocilla o el que us agradi!!!

Espero que gaudiu com ho va fer la petita de casa!!!

Font: Cuina amb Buddy

Bona setmana, ens veiem aviat 🙂

Anuncis

2 thoughts on “Un bon esmorzar

Deixa un comentari

