Recepta del 15

Bona nit a tots

Bé ahir vam ser dia 15, ja sé que aquest cop vaig una mica tard, però últimament Internet em falla i ahir no vaig aguantar l’espera i com que estava molt cansada vaig anar a dormir d’hora.
Així avui us passo la recepta del 15, aquest mes els blocs Els fogons de la Bordeta i Xocolata desfeta ens han regirar el cap en busca d’una recepta de còctel. La veritat us he de dir que no m’agrada gens l’alcohol i que mai havia preparat un còctel.

Vaig pensar en preparar un còctel sense alcohol però com que el dia que el vaig preparar van venir uns amics, doncs vaig anar corrents a la llibreria en busca del llibre de còctels d’en Ben Reed, un reconegut Bàrman.
I al final em vaig decantar pel bellini que porta xampany i vulguis o no una mica encara m’agrada.
El vaig adaptar amb els ingredients que vaig trobar a la botiga del poble i bé va sortir una barreja molt bona. Aquí teniu el meu còctel;

Adaptació del bellini

Ingredients;

xampany
150 g de préssec en almívar
un raig de Biter Kas
suc de préssec

Triturar el préssec en almívar fins que quedi puré. Posar dins el vas de barreja amb el raig de Biter Kas i el suc de préssec a gust. Barrejar.
Incorporar la barreja dins les copes i per últim abocar el xampany.

Així de fàcil, espero que us agradi.

Bé vaig a veure les propostes dels altres blocs, avui segur que agafo el “puntillo” jejejejejeje.

Bona nit, una abraçada.

Anuncis

6 thoughts on “Recepta del 15

  1. MMMmmmmm el Bellini m’encanta, jo en Nadal ho solc fer amb kiwi i mira ja estem enviciados a aquesta barreja en comptes de préssec, però la veritat que amb préssec aquesta de vici … No ho he provat mai amb aquest raig de bíter, però m’agrada bastant el bíter i les mescles noves m’encanten o sigui que m’ho apunto!
    Un petonàs maca!

Deixa un comentari

