Us ve de gust menjar tailandès??

Holaaa!!!

Fa dos caps de setmana van venir a sopar la meva cosina, la Jessica i el seu xicot l’Alex. Vam tenir una bona nit, bé bona no… boníssima!! i de pas vam celebrar l’aniversari de l’Alex.

Vaig pensar en cuinar menjar mexicà però el final em vaig decidir per fer menjar tailandès.

Per obrir boca, vaig fer un remenat de gambes amb salsa tailandesa
De primer plat, wok de verdures
De Segon, cassola de peix amb salsa de coco
i de postre, pastís d’aniversari, no va ser tailandès, que va, el vaig fer de xocolata mmm….

Avui teniu la primera recepta;

Remenat de gambes amb salsa tailandesa

550 gr de gambes
1 pebrot vermell (chile) petit
3 dents d’all
les fulles de dues branquetes de coriandre
sal
Pebre molt en el moment
1 ou
½ cullerada d’oli.

Per la salsa:

2 alls
1 pebrot vermell (chile)
1 cullerada de sucre
1 cullerada de vinagre d’arròs
1 cullerada de llimona
2 cullerades de salsa de peix

Primer de tot preparar la salsa: Pelar els alls i picar-los finament. Preparar el “chile”; treure les llavors, netejar i picar ben fi. Barrejar l’all amb el “chile” en un bol amb una cullerada d’aigua bullint, el sucre, el vinagre d’arròs, el suc de llimona i la salsa de peix.
Reservar fins utilitzar.

Pelar les gambes i separar els caps i les cues. Tallar les cues en sentit longitudinal i retirar el conducte intestinal. Neteja les gambes sota l’aixeta i eixugar amb un drap. Picar finament.
Netejar el “chile”, treure les llavors i tallar en tires fines.
Pelar els alls. Netejar les fulles de coriandre i eliminar l’excés d’aigua.
Picar en un morter l’all, el “chile” i el coriandre amb sal i pebre.
Incorporar les gambes i picar fins obtenir una pasta. Incorporar l’ou i barrejar bé.
Escalfar l’oli en una paella, i sofregir la barreja, sense deixar de remoure.
Jo ho vaig servir amb la salsa i pa torrat.

Espero que us agradi!!!

Per cert el dia 17 la meva filla fa 4 anys!! I el dia 19 li vull preparar una festa a casa!! Quins nervis, bé durant aquests dies ja us aniré explicant com van els preparatius 😛

Bona nit a tots!! 🙂

3 thoughts on “Us ve de gust menjar tailandès??

  1. Bones conyada ja feia dies que et trobava a faltar, a veure si ara ja ens sorprents amb més coses. ha mes t’admiro sempre tens bones idees i t’atrabeixes a fer de tot, jo no sabria si fer-ho o no perquè a casa ningú ho menjaria o potser si….. A veure si ens passes les altres receptes que aquesta té molt bona pinta, però jo de moment no tinc temps per posar-mi, a veure si algun dia convides i ens fas aquests menjars tan raros.
    Un peto de la teva conyada que t’estima moltissim.

  2. Nina, que no he vist el correu fins avui!!! L’Alex i jo en podem donar constància de que tot estava bonissim!!! Moltissimes gràcies per tot i per la bona estona que vam passar!!
    Molts petons!!

Deixa un comentari

