Torno a ser aquí!!!

Bona nit a tots!!!

Ufff, quants dies… pensava que no arribaria l’hora de tornar a escriure en el bloc.

He passat uns dies molt dolents, dic mentalment i és que quan tinc una història al cap fins que no estic ben encaminada no puc pensar i fer en res més.

En el mes d’abril he d’entregar una història pel concurs literari que organitza la biblioteca del poble.

El més greu és que durant totes aquestes setmanes no he aconseguit res, un trist esborrany molt dolent que no val la pena ni mirar… en fi 😦

Però durant aquests dies he anat fent cosetes a la cuina, sort en tinc…

Us deixo amb una tapa que va tenir molt èxit a la festa de casa la sogra de la meva cunyada el dia dels seus aniversaris i el de la peque que en feia 1!!!

Coqueta de tomàquet, bacó i rocafort

1 massa de pasta de full
1 tomàquet verd
1 ceba petita-mitjana
3-4 làmines de bacó
rocafort en pastilla (de la marca Société)
orenga
ou batut

Sofregir a foc mitja la ceba tallada a juliana fins deixar-la transparent.

Estireu la massa i talleu-la a quadrats.

A cada quadrat posar al mig una mica de ceba i una làmina fina de tomàquet verd. Incorporar el bacó passat per la picadora i el rocafort en trossets.

Afegir orenga i pintar les vores del quadrat amb l’ou batut.

Posar al forn a 180 Cº i deixar fins que estigui ros.

La idea la vaig trobar amb el magnífic bloc de Cuina per llaminers.

Espero que us agradi.

Bona nit… d’aquí poc espero estar al 100×100 🙂

4 thoughts on “Torno a ser aquí!!!

  1. Bones conyada que contenta estic que tornis estar per aqui, ja et trobava a faltar, i si realment aquesta coca era bonissima, com totes les altes coses que vares portar, que espro també posis en el bloc molt aviat per poder-ho comentar.

    Una abraçada i ens veiem dijous que tinc l’esquena partida………

  2. Puc assegurar que estava boníssim !!!!!!! Ja sabeu que jo no sóc massa de cuinar, i això em va semblar genial.
    Gràcies Cristina !

  3. M’agraden molt els aperitius i aquest m’ha sorpres gratament, no puc deixar de guardar-me’l i utilitzar-lo per alguna ocasió especial. gràcies per la idea! petons

Deixa un comentari

