Berenar amb glamour!

Fa uns quants dies us vaig explicar que a casa teníem grans problemes amb el menjar, ja que la meva filla és un desastre menjant, però el que no us vaig dir és que el que si funciona amb la meva filla és la fruita!
Plàtan, préssec, kiwi, pinya, meló…
O sigui que aprofitant que l’avi del meu home m’ha donat kiwis he fet aquesta sopeta que serveix tant de postres com pel berenar que ens hem servit aquesta tarda, amb un acompanyament de luxe.

Sopeta de kiwi amb maduixes

mig vas d’aigua
1 cullerada de sucre
2 kiwis grans
mitja llimona
maduixes

Fàcil, fàcil. Posar tots els ingredients al vas de la túrmix menys la maduixa. Triturar i servir.
Decorar amb la maduixa.

Avui no m’hi he trencat massa el cap, però hem gaudit com dues reines!!

Espero que us agradi.

Anuncis

One thought on “Berenar amb glamour!

Deixa un comentari

