Setmana de les sopes i de les cremes

Tornem un altre cop a la setmana del repte personal. Aquesta setmana amb receptes fàcils. Sopes i cremes, tan dolces com salades, calentes i fredes, amb sabors nous i també de tradicionals.

Avui us porto una sopa amb un únic color però amb diversos gustos que junts queden d’allò més bé, a veure que us sembla.

Sopa de carbassa i pastanaga amb taronja i un toc de gingebre.

Ingredients per a 2 persones

800 gr de carbassa
4 pastanagues mitjanes
gingebre ratllat
el suc d’una taronja o de mitja
sal i pebre

Passar per la liquadora la carbassa i les tres pastanagues.
Amb la pastanaga restant tallar-la a tires i fer-les a la paella fins deixar ben rossa. Reservar per decorar la sopa.
Colar la sopa de la carbassa i la pastanaga i posar-la dins una olleta al foc. Salpebrar la sopa i incorporar la ratlladura de gingebre al gust.
Apartar la sopa del foc i afegir suc de taronja també a gust.
Sevir la sopa i decorar amb la pastanaga que anteriorment havíem passat per la paella.

Espero que us agradi.

Avui us deixo de seguida perquè tinc massa feina! Ens veiem demà amb una altre recepte de sopa o de crema!

Bona nit, una abraçada.

4 thoughts on “Setmana de les sopes i de les cremes

  1. Bon dia conyada, que bona que deu ser, a més té un color molt viu, quant de temps la tens al foc……, jo l’altre dia vaig fer una crema a veure si et pot interessar: vaig agafar la verdura que li faig a la nena ( mitja patata, carbassa, pastanagues, carbasso, mongeta tendra) ho vaig posar tot en el bebé cook, per fer-lo al vapor així es més saludable, un cop fet, la vaig tritorar tota, li viag tirar una mica de sal, i la vaig posar amb un vol, i vaig tirar trossets de formatge de cabra i un rejoli d’oli d’oliva extra verge, va quedar bonissima, un nom per aquest plat: “cremos de verdures amb formatge de cabra i oli d’oliva”., es molt sencilla però estava molt bona.

    Va que ja tinc ganes de veure les altres sopes o cremes.
    Un peto

  2. Tinc pendent provar la gingebre!, jo a les cremes de carbassa o pastanaga els poso o curry o nou moscada o canyella… Visca la imaginació!. Em sembla molt bé dedicar entrades a les cremes, com aquesta amb suc de taronja!, quina originalitat i quina crema més vitamínica!, prenc nota!. A reveure! (pots passar pel meu bloc?, estic d’aniversari!, gràcies).

Deixa un comentari

