Sóc el teu peix groc

Bona nit!!

Uffff!!! Quin fred!! Penseu que mentre estic escrivint no sento els dits. Tinc la calefacció encesa, per sobre les cames i tinc la manta de les tres bessones de l’Aina, i a més a sobre el pijama i porto un jersei 😮 jojojojoo!!! Brrrr :S

Sóc molt exagerada, ho sé però ho passo fatal amb el fred 😛

Avui us deixo amb una recepta amb molt de gust i fàcil… a veure si us agrada;

Llaminera de porc amb raïm

Ingredients per a 2 persones

1 llaminera de porc d’una mida petita-mitjana
8-10 tires primes de bacó
oli d’oliva
sal i pebre
entre 15 i 20 grans de raïm
30 ml de porto
mantega
una cullereta de farina de blat

Salpebrar la llaminera. Embolicar-la amb el bacó i lligar-la.
Passar per la paella per rostir el bacó.
Acabar de fer la llaminera al forn a 200 ºC, durant 5-8 minuts (depèn de la mida de la llaminera).
Pel raïm: posar mantega en una paella i deixar desfer sense cremar. Afegir el raïm i el porto i deixar a foc viu perquè redueixi. Incorporar la farina de blat i barrejar fins obtenir una consistència de salsa. Rectificar de sal i pebre.

Bon profit!!

I també us deixo amb un breu escrit;

Em sento a dins, és com si mai hagués sortit. Si moure les meves petites aletes fos fàcil, les mouria ben fort per sortir d’aquesta peixera on em tens tancada. Perquè des d’aquí puc veure’t però no puc sentir-te.
Em sento sola, tot el que m’acompanya és de plàstic i de goma, i l’únic so que sento és l’eco de l’aigua que moc amb la cua.
Sempre havia pensat que tindria una oportunitat, però sé que m’equivocava, ja que, quines oportunitats té un peix groc com jo?
Fa dies que no em mires, segur que t’has cansat de mi, ho sento, aquí dins tot és molt monòton.
No estic trista, encara que el meu aspecte ho denoti. Només estic cansada de nadar, i quan veig alguna cosa que no m’agrada no puc tancar els ulls com fas tu, o sigui que et miro com l’abraces i com la mimes.
Si algun dia pogués deixar de ser peix… voldria ser l’amor dels teus somnis.

Bona nit, una abraçada congelada 😛

Anuncis

One thought on “Sóc el teu peix groc

Deixa un comentari

