Últim flam!!!

Bona nit a tothom!

Per fi estic al sofà! M’he passat tota la tarda netejant i planxant. Aaaaa i també he fet l’últim flam de la setmana!!

He de dir que m’ha agradat fer tots aquests flams i amb aquest repte personal he après molt. No sé… cada cop veig més les quantitats que puc utilitzar i cada cop entenc més la cuina en tot el seu esplendor.

Sempre he cuinat receptes de cuiners i receptes fetes per mi, però amb una petita inspiració en les quantitats i per sort amb aquest bloc, aquestes receptes que em proposo, fan que aprengui tot això, o sigui que puc dir que d’aquesta setmana en trec un punt del meu aprenentatge.
Us deixo amb l’últim flam;

Flam de galetes i nata

125 gr de sucre
1/2 l de llet
4 ous
2 rovells d’ou
3 cullerades de nata líquida
8-10 galetes Maria (jo vaig utilitzar les integrals)

Escalfar la llet amb el sucre i la nata. Incorporar les galetes trossejades, i barrejar. Retirar del foc i reservar.
Batre els ous i els rovells i afegir la llet a poc a poc.
Omplir les flameres i coure 45 minuts a 180 ºC.
Retirar del foc i reservar a la nevera.

Espero que us agradi 😉

Bé us deixo per avui que encara em falta veure la sèrie i escriure una mica que estic al final del principi!!

Gràcies per ser aquí, llegint tot el que una mare esbojarrada escriu 🙂

Bona setmana, una abraçada.

One thought on “Últim flam!!!

Deixa un comentari

