I avui què toca?? Flam!

Bona nit a tots!!! Què ja esteu una mica cansats de tants flams?? (El meu home sí!! :D)

Avui no tinc un bon dia!!
He tornat a provar a fer galetes decorades i no hi ha manera, és frustrant!! M’agrada veure els blocs de galetes decorades, es veu fàcil, però jo, fàcil fàcil no ho trobo.
També perquè encara no he trobat el glacejat perfecta per a mi…uff és una busca esgotadora, però hem de continuar insistint, amb constància.
Això, això, CONSTÀNCIA, que és la base de la cuina!!

Bé aquí teniu la recepta del quart flam;

Flam d’ametlla amb xocolata desfeta

200 gr de sucre
500 ml de llet d’ametlla
4 ous
125 gr d’ametlla molta
Xocolata i llet d’ametlla (per fer la xocolata desfeta, la quantitat ho deixo al vostre gust)

Batre els ous amb el sucre i l’ametlla. Agregar la llet i barrejar de nou.
Posar la barreja en els motlles.
Coure al bany Maria durant 30-40 minuts a 180 ºC.
Deixar reposar.
Un cop fred, desfer al xocolata i abocar per sobre.

Molt bo, espero que us agradi!!

I aquí també teniu la feina que vam fer ahir al vespre amb la cunyada

Moltes felicitats Sandra espero que us hagin agradat les postres 😉

Una abraçada.

Anuncis

3 thoughts on “I avui què toca?? Flam!

  1. Bon dia conyada, realment quina feinada que tens, i jo em la decoació, ens queda molt per apendra encara, em vaig passar tota la tarda a veure com li portava els postres a la Sandra. bueno espero que hagi valgut la pena l’esforç i que la Sandra li hagi agradat molt.

    Fins aviat

    • Bona tarda maques! Fins ara no m’he pogut conectar i agrair-vos de tot cor la feina feta! Vaig quedar molt be gràcies a les vostres postres que estaven boniiiiiiisiiiiiiiimes! Tots em deien on les havia comprat. De les 30 i picu que vau fer en van sobrar 5, que avui m’he acabat, es que “quan haces pop no hay stop” je, je, je, je. Per cert em van encantar les galetes amb el meu nom i els anys que vaig fer, va ser una sorpresa que em va agradar molt i no vaig deixar que ningú se les menges, em sap greu, els hi he tirat fotos i quan tingui un moment us la passo.
      De veritat, i la Maria sap que no dic mentides, vau fer molt bona feina! Fins i tot un de la colla que està vigilant amb les “calories” les conta totes ahir es va saltar la dieta i crec que avui haurà fos la bici del gimnàs, je, je, je

      Mil gràcies! I segur que quant tingui alguna altre celebració us donaré mes feina!
      Un petonas!

      Sandra

      • Hola Sandra, ara mateix sóc la dona més feliç del món!! Va ser un plaer cuinar per tu i els teus amics.
        Espero que passessis un bon aniversari.
        Un petó molt gros, i gràcies per confiar amb nosaltres 😉

Deixa un comentari

