Despistada

Bona nit a tots!!
Què tal porteu la setmana?
Jo estic acabant el dia d’avui una mica “paxuxa” 😦
Avui fent el sopar, m’he despistat i quan he volgut provar el menjar per si estava bé, l’he tret de la paella i no he ni bufat, d’un cop he agafat la cullera i… 8( apa una cremada de regal.
Uauuu quin mal… Tinc la pell de la boca escaldada, inflada i escamada… bé ja us podeu fer una idea. Segur que algun cop us heu cremat, però espero que mai a la boca, perquè us asseguro que fa molt de mal!! Quin desastre, això em passa per voler fer tantes coses alhora!! Ai ai…

Bé avui us deixo una recepta fàcil, ja que porto dies fent coses una mica més entretingudes. Aquí va:

Tallarines d’espinacs, calamar i salmó

Ingredients per a 2 persones:

1 bossa de tallarines d’espinacs
12 anelles de calamar
1 sobre de salmó fumat
1 terrina mitjana de formatge fresc
Un bon raig de crema de llet (podem necessitar més)
julivert
oli
sal i pebre
1 nou
formatge parmesà

Bullir la pasta tal i com indica la marca.
En una paella sofregir els calamars tallats a trossos petits amb oli, un cop ros afegir el julivert tallat molt fi i salpebrar.
En una olleta petita hem de posar la crema de llet i el formatge fresc, quan tinguem una textura cremosa (si queden grumolls petits ja està bé) afegir el salmó tallat a tires i retirar del foc.
Colar la pasta i barrejar amb els calamars, i el salmó.
Decorar amb formatge parmesà per sobre i la nou ratllada.

Espero que us agradi.

Bon dijous!! Una abraçada.

Anuncis

2 thoughts on “Despistada

  1. Ondia!! això si que fa mal … i un creu que no tornarà a passar mai més _i almenys jo_ tornes a ensopegar amb la mateixa pedra … espero que tu tinguis més sort!…
    la recepta:… deliciosa!!

  2. Aiii quin mal!! espero que se’t curi ben aviat… Aquestes tallarines han d’estar boníssimes, fa molt temps que no em faig plats d’aquest tipus, últimament la pasta sempre la faig igual! m’has donat idees… jeje, petonets guapa!

Deixa un comentari

