Hem acabat festes!

Bona nit a tots!!

Avui estic morta, fa una estona que he arribat de Batuca i no m’aguanto, tants torrons i menjar ara es fan notar… a més ahir vaig fer unes galetes…. mmm no tinc paraules…
doncs ara mateix m’he menjat una, sols en queden 2, no sé si arribaran a demà 😛
Aquestes galetes ja fa dies que les tinc apuntades a la llibreta de receptes d’altres blocs, les vaig trobar a la pàgina web de Donna Hay, les vaig veure fàcils i molt bones (a més són de xocolata), els hi vaig fer una petita variació, però van quedar bones igual! I a més les vaig fer ahir amb l’ajuda de la meva fantàstica filla!!! Que es va posar el seu davantal, la seva gorra, el guant i l’espàtula… que divertida estava (regal del tió per ajudar a la mami :P)

Galetes Brownie 2 xocolates

200 gr de xocolata fondant
75 gr de xocolata blanca trossejada
75 gr de xocolata amb llet trossejada
40 gr de mantega
2 ous
150 gr de sucre
1 cullereta d’extracte de vainilla
35 gr de farina
1/4 de cullereta de llevat

Escalfar el forn a 180Cº.
Desfer la xocolata fondant al bany Maria amb la mantega. Deixar reposar.
Barrejar els ous amb el sucre, fins quedar blanc i escumós.
Afegir l’extracte de vainilla, la farina i el llevat tamisats i les xocolates trossejades.
Barrejar amb precaució amb la xocolata desfeta.
Fer la forma de la galeta (la mateixa massa ja es va posant bé, no patiu) sobre una fulla de Silpack i posar al forn durant 8-10 minuts.
Treure i deixar reposar. Després de 10 minuts deixar sobre una reixa.

Espero que us agradin!!!

Bé us deixo per avui, vaig a veure la seria…

Bona setmana i una abraçada a tots!!

5 thoughts on “Hem acabat festes!

Deixa un comentari

