Més fàcil impossible!

Molt bona nit!!

Què tal ha anat el dia de reis?
Espero que aquest any els reis no us hagin passat carbó, per sort jo m’he escapat 😛
Però tinc la casa feta un crist, entre papers, caixes i coses de la nena… ufff he de fer neteja ja!! Demà a primera hora ho faré, encara que la mandra em retingui, després d’anar a córrer segurament. (Ara que tinc unes noves vambes) 🙂

Avui us deixo amb un snack que vaig fer el dia de cap d’any amb ingredients que té tothom a casa. Ho podeu fer amb un pim pam.

Snack salat


Crispetes
Kellogg’s
Cacauets salats
Pals de pa de gustos a trossos (jo vaig agafar el de formatges)
Unes galetes farcides de formatge de cabra (opcional)
Herbes (jo tinc una combinació feta d’orenga, farigola, romaní, sajolida i sàlvia, però també he vist alguns llocs que ho feien amb preparacions exòtiques, vosaltres mateixos)

Tots els ingredients que he posat es poden canviar pel que més us agradi, és per tenir una idea.
No té cap misteri aquesta recepta. Barrejar els ingredients a gust!!

Més fàcil impossible 😀 Espero que us agradi

I avui us deixo amb un breu escrit;

Em fa sentir millor l’onatge de la teva veu cridant el meu nom, el cruixir de les fulles als teus peus quan t’acostes, el batec accelerat del teu inapreciable cor… però també he de dir-te que tot el que m’agrada de tu és el que em fa més fràgil.
A partir d’aquest moment inclino el cap per no veure els teus ulls adolorits, però és massa tard… sé pel que estàs passant i tot el meu interior pressiona la meva vida quan ho recordo. Sento com a poc a poc tot es desconnecta i com subtilment perdo la vida dins els segons de la meva existència. Busco la manera de no caure, i encara que sigui inútil, perquè com ja saps, la foscor em té a les seves mans, cridaré el teu nom fins que no tingui veu per dir-te que et perdono.

Anuncis

One thought on “Més fàcil impossible!

Deixa un comentari

