Menú de Sant Esteve

Aquest és el menú que vaig servir el dia de Sant Esteve a casa la meva mare, amb l’ajuda de la meva germana lesionada 😀 i de la meva mare. Espero que us agradi!!


Per picar:

Farcell de verdures amb vieira i salsa de cranc
Tartaleta de bacó i espàrrec verd
Tartaleta de bacó i carxofa
Tartaleta de bacallà amb all i oli de poma
Galets gegants farcits de peix amb salsa de marisc
Musclos i cloïsses a la marinera
Paté de salmó

De primer:

Còctel de gambes individual


De segon:

Pernil de porc al forn a l’Oporto amb pastís de patata

Postres:

Turrons i mousse de xocolata

Anuncis

4 thoughts on “Menú de Sant Esteve

  1. Nena!!! quina bona pinta que fa tot!!! quan puguis ja penjaràs les receptes que jo em copiaré coses pel dinar de reis!!!
    Gràcies per totes les idees que ens dones!

Deixa un comentari

