El meu regal del tió

Ahir us volia penjar la recepta del pollastre farcit però em va ser impossible, estava esgotada!! O sigui que us la passo avui, aquí la teniu:


(no vaig pensar en la fotografia i al final la vaig fer amb la resta, ho sento :D)

Pollastre farcit de gambes

4 pits de pollastre (demanar a la carnissera que t’ho deixi a punt per farcir)
3 cebes mitjanes
1 tomàquet madur
4-5 alls
1 copa de brandi
1 cullerada de caldo de pollastre(opcional)
200 gr de carn de salsitxa
1 ou petit
1/2 poma
12 gambes
oli, sal i pebre

Per a la salsa:
6 cullerades del suc del rostit
3 rovells d’ou
2 cullerades de mostassa Dijon
150 gr de mantega

Barrejar la carn de la salsitxa, l’ou, la poma ratllada amb la sal i el pebre.
Obrir els pits de pollastre i deixar ben pla. Repartir la barreja anterior i distribuir les gambes.
Enrotllar els pits un a un amb fil apte pel forn.
Rostir les cebes pelades i tallades a quarts amb els alls i el tomàquet trossejat dins una cassola amb oli. Incorporar la carn, afegir el brandi, baixar el foc i deixar que segueixi la cocció durant 45 minuts. Afegir el brou si fos necessari. Treure la carn i passar per un colador el suc i les verdures.
Posar les sis cullerades de suc en un bol al bany Maria sense deixar que l’aigua arribi a bullir. Incorporar els rovells i remoure fins que espessi. Afegir a poc a poc la mantega i deixar absorvir, per últim agregar la mostassa, ha de quedar lligada.

Espero que us agradi!!!

Ah! el meu regal del tió va ser una super mandolina que talla de mils maneres diferent, una delícia per a mi 😛
(que per cert ja m’he tallat el dit) s’ha d’estrenar d’alguna manera, no??

Bon dimecres a tots!!!

2 thoughts on “El meu regal del tió

  1. Bones conyada que tal tot, ja veig que tens molta feina, i el dia de cap d’any també cuineras??, o aquell dia deixeras que et cuinin a tu….

    Tot pinta molt bo, i la meva mare va dir que també, estava tot espectacular. a veure quan tingui temps i puc fer alguna cosa d’aquests.

    Un peto i continua així…

    • Hola reineta!!!!! Sí, sí no em puc queixar tot va anar molt bé, si per cap d’any també cuinaré, però més sencill dos rissottos i llestos.
      I a tu com et va anar la tapeta????

      Un petó als tres.

Deixa un comentari

