Preparant les festes

Bona nit a tots!!!

Com va tot? Espero que bé. Jo tinc un cap!! :S
Estic preparant el menú de la nit del tió que venen els sogres a sopar i també el menú del dinar de Sant Esteve que vaig a cuinar a casa la mare. Ja ho tinc tot una mica lligat, però com sempre em passen pel cap les mateixes preguntes; hi haurà prou menjar? I si no surt bo? i si no els hi agrada? … i així com cada any.
Però la culpa és meva, ja que sempre faig plats nous quan vénen convidats, el meu home es posa les mans al cap sempre que ho veu!!!
Com s’atabalen els homes, no?? jo no ho entenc, la majoria no fan res i són els que van més estressats 😀 ai aquests homes….

Bé com us vaig comentar ahir us passo la recepta de l’altre pizza del meu aniversari.

Pizza de formatge de cabra, amb ceba i poma.

Ingredients:

1 massa de pizza bultoni
Salsa de nous (30 g de nous, 30 g de parmesà, 20 g d’oli d’oliva, aigua)
Formatge de cabra per untar
Formatge de cabra de ruló
1 poma
1 ceba
olives negres
orenga

Estendre la massa en una plata del forn.
Preparar la salsa de nous; triturar les nous, seguidament incorporar el parmesà ratllat, l’oli i unes gotes d’aigua fins que la salsa emulsioni.
A part tallar la ceba a juliana i fer a la paella sols una volta, molt poc, perquè s’acabarà de fer al forn.
Untar la pizza amb la salsa de nous i entremig amb el formatge de cabra per untar.
Per sobre col·locar la ceba, el formatge de cabra de ruló tallat a rodanxes, la poma tallada fina i les olives negres. Empolsi amb l’orenga.
Posar al forn, (jo el poso al màxim) i vaig a ull, quan veig que queda com a mi m’agrada; cruixent pels costats i tendre per dins, ho paro.

I apa a menjar!!! Espero que us agradi.

La salsa de nous és d’en Fabián Martín.

I us ensenyo la resta de regals, entre ells hi ha el nou llibre d’en Ferran Adrià i un rellotge d’agulles (ja us explicaré algun dia com és que tinc el meu primer rellotge d’agulles en aquesta edat) 😀
Gràcies a tots un altre cop, un petó!!!

Anuncis

One thought on “Preparant les festes

Deixa un comentari

