Ja en tinc 27!!!

Ahir dia 19 de desembre vaig fer 27 anys, ni més ni menys!!! Un bon dia per celebrar amb la família, i com no podia ser però, vaig estar un estoneta fent coses per la cuina. Ahir els hi vaig preparar 4 pizzes; de espàrrecs verds i xampinyons, de formatge de cabra amb ceba i poma,a la marinera i de Frankfurt amb Bacon.

Us deixo la recepta de la pizza d’espàrrecs verds i xampinyons, demà la de formatge de cabra amb ceba i poma, i les altres.

Pizza d’espàrrecs verds i xampinyons

Ingredients:

1 massa de pizza Bultoni
100 gr de espàrrecs verds
Un grapat de xampinyons
beixamel
3 talls de pernil de gall d’indi o pernil dolç
Formatge (jo vaig utilitzar del Cadí però Mozzarella també hi va bé)
orenga

Estendre la massa de pizza en una plata del forn.
A banda bullir els espàrrecs verds durant 20 minuts, deixar refredar 10 minuts. Triturar els espàrrecs (la part verda) amb la beixamel.
Saltejar una mica (no massa que s’acaben de fer al forn) a la paella amb un raig d’oli els xampinyons.
Untar la pizza amb la crema d’espàrrecs verds, afegir el formatge i posar els xampinyons per sobre igual que el pernil de gall d’Indi a tiretes.
Incorporar l’orenga i posar al forn, (jo el poso al màxim) i vaig a ull quan veig que queda com a mi m’agrada; cruixent pels costats i tendre per dins, ho paro.

La salsa d’espàrrecs verds la vaig treure del llibre de pizzes d’en Fabián Martín, bé la seva era més completa jo l’he fet per passar via 😛

Espero que us agradi.

Us deixo amb un dels regals, demà més. És el del meu home i la meva filla, un pijama per somiar amb els cupcakes que faré més endavant 😛

Que passeu una bona setmana. Una abraçada.

Anuncis

2 thoughts on “Ja en tinc 27!!!

  1. Bon dia conyada, ens va saber greu no poder quedar-nos mes estona però la teva nebodeta, ja estava cançada i tenia molta son. quina bona pinta que fa tot, llastima que no ho varem poder testar, però una galeta de les que tenies a la cuina si que ens la varem menjar amb en carles i eren molt bones. M’agra molt el pijama de cupcakes, a veure si jo també en compro un per mi. i així nem aconjuntade, a no vaig pensar a dir-tu el diumenge varem anar a fira a Sant Vicenç de Torelló hi havien els dels formatges, el roset jove però de company i tenia el seu pare…Molt simpatics com sempre.
    Un peto i fins aviat. necessito que potser em deixis el pot se crema de cacauet, vull fer-lis per el dia de sant estve el montadito de llom. i també necessitaria que m’expliquis més bé com fer el torró de xocolata. ens truquem.

  2. Moltissimes felicitats i que en complexis molts mes!!!! Vaya festin vas montar pels teus unes pizzes espectaculars pels ingredients que contes, estaré pendent de les altres que publicaras, m’encanta la pizza!!
    Petonets

Deixa un comentari

