Diumenge de fira

Bona nit a tothom!!!

Què tal el cap de setmana?? Jo he passat un cap de setmana llarg, molt llarg… i ho dic perquè el dissabte vaig estar d’un costat cap a l’altre sense parar, sí, sí, no em vaig colar cap hora, de les 8 del matí del dissabte fins a les 9 del vespre del diumenge, sols vaig tancar els ulls per parpellejar!! jejejeje

El fet era que el diumenge feien la fira de Santa Llúcia a Taradell i amb la meva cunyada vam decidir fer parada i portar cupcakes, galetes, macarons…

Una feinada, però amb l’ajuda de la Maria és com si no hagués fet res. Cunyada em trec el barret, moltes felicitats perquè sense tu no hagués fet res de res 🙂
També he de dir que vam estar al costat d’un grup molt maco de firaires que des d’aquí aprofito i els saludo!!
I per últim i no menys important, per la gent que ens va felicitar i els hi va agradar la nostre feina!!
A tots gràcies per un dia llarg, ple de bons moments, d’alegria i de molta feina!!!!

Un petó

5 thoughts on “Diumenge de fira

  1. Bon dia Cunyada, jo si que em trec el barret la boina, la pamela i el que faci falta, jo només complia ordres teves, tu ets la gran creadora i jo només la pinxe.
    Realment va ser un dia molt llarg, però ens ho varem passar molt bé, ja ho repatirem i també aprofito per saludar els firaires que estaven a la nostra banda, perquè entra tots vam passar una bona estona i així no varem tenir temps per pensar que feia fred.
    Un peto a tothom i fins la proxima

  2. Benvinguda al mon blogger!! Ja veig que fa poquet que t’has incorporat. he donat un tomet pel teu blog i te molt bona pinta, gracies per fer-te seguidora en el meu, jo vaig a fer-me ara mateix del teu que veig que tens receptes interessants.
    Quina paradeta més vistosa que te la teva cunyada, m’encanta!!
    Ens anem trobant!!

  3. Guau!! Quina feinada, us van queda genial els cupcakes… jo encara no n’he fet mai!!
    Veig que ets d’Osona, mons pares fa vint anys que tenien una casa llogada a Seva, just l’acaben de deixar, però tenim molt de carinyo a la comarca!
    Petonets
    Sandra

    • Hola Sandra!!! Així amb els pares erem veïns, jejeje
      Sí, sí, aquí tenim sort, tot és tranquil i molt més familiar que les grans ciutats.
      Per cert anima’t a fer Cupcakes perquè és molt divertit a més son boníssims i fàcils de fer!!
      Una abraçada.

Deixa un comentari

