Dia de proves

Hola a tothom!!

Fa dies que volto pels blocs de cuina que m’agraden i últimament veig molt la recepta de macarons. I he volgut fer el meu primer dia de proves amb aquesta recepta.
He seguit la recepta que he trobat en el bloc tartelette (la massa). Però el que m’ha passat és que mai he provat un macaron i no sé si el resultat és el bo o no, o sigui que no sabia que esperar. El seu aspecte s’assembla a les fotografies que he anat veien però ja us dic que de sabor no ho sé. Primer de tot he de dir que se’m enganxa a les dents (una mica) i això no sé si és normal i segon queda buida la massa com bufat, ho he fet malament???

Us ensenyo com han quedat.

He fet servir:

3 clares d’ou
30 gr de sucre
200 gr de sucre llustre
110 gr de pols d’ametlla

He batut les clares i de mica en mica li he afegit el sucre. Un cop he tingut una massa escumosa, amb molta cura li he barrejat el sucre llustre i la pols d’ametlla, amb moviments suaus. He agafat una màniga pastissera i he començat a fer les rodonetes amb la massa. Els he fornejat a 140ºC uns 20 minuts.

I per acabar avui m’agradaria parlar de la inseguretat ja que crec que aquest dies en vaig coberta de dalt a baix. L’autoestima baixa i la desconfiança en mi mateixa, creen un buit dins meu immens. Diuen que els mesos de l’hivern són els més tristos, i ho puc confirmar. No és una tristesa de pena, més ben dit és una tristesa interna d’un mateix. Les ganes per fer les coses són poc intenses… perds la concentració ràpidament i de seguida tot et molesta… estàs més irritable… O sigui que també crec que aquests mesos d’hivern es converteixen en els que més lluita tinc amb mi mateixa. He de fer-me a l’idea de que puc superar tot aquest buit, que sóc més forta que aquests sentiments…
Però la gran pregunta que volta dins meu és… Podem ser més forts que un sentiment?

Bé us deixo per avui que vull continuar veien Crepuscle. Que passeu bona nit!!

Anuncis

One thought on “Dia de proves

Deixa un comentari

