Els dies se’m tiren a sobre…

Havia posat data límit a alguns dels meus projectes… un d’ells el llibre… però el temps fa de les seves, (bé i jo també) s’acosta fi d’any i vaig massa justa… no sé gestionar bé el meu temps lliure (el poc temps lliure que em queda al dia) Us haig de ser sincera i dir-vos que jo afegiria dues o tres hores més el dia… o millor que no, perquè ara que hi penso, crec que les treballaria

Ai les hores… valen or i les regalem!!!

Aquí va la recepte d’avui, un plat senzill però amb molt de sabor.

Arròs integral amb avellanes, pastanaga i carxofes.

Ingredients:

250 gr d’arròs integral (jo faig servir aquell que s’escalfa al microones)
2 cullerades d’oli
1 ceba de figueres
1 dent d’all aixafat
10-20 cors de carxofa (conserva)
50 gr d’avellanes
2 pastanagues a juliana
2 cullerades de salsa de soja
2 cullerades de suc de llimona
2 culleradetes de coriandre (opcional)
sal i pebre negre

Escalfar l’arròs com ens diu l’envàs.
En una paella posar l’oli, sofregir la ceba i l’all fins que estiguin tendres.
Incorporar la pastanaga i les avellanes. Abaixar el foc i deixar fer entre 5-10 minuts, fins que la pastanaga estigui tendre.
Agregar la salsa de soja, el suc de llimona i salpebrar. Incorporar l’arròs, el coriandre i barrejar.
En una altre paella enrossir els cors de carxofa i reservar.
Muntar el plat amb l’arròs al fons i a sobre els cors de carxofa enrossits.

2 thoughts on “Els dies se’m tiren a sobre…

  1. Hola guapíssima!
    Ens hem vist aquesta tarda i ja t’he dit que jo era més de cuinar salats que dolços. Bé tot mirant el teu bloc he trobat aquesta rescepta que fa una pinta!
    Així que la faré i ja et faré saber què tal ha sortit.
    I en quant als dolços ja m’atreviré algun dia jeje!!!
    Després de fer aquest “kit kat” torno cap a la cuina que ara em toca netejar-la aprofitant que els petits ja són a dormir.
    Bona nit!

Deixa un comentari

