Diferent, estrany, particular…

Ja fa molt temps, vaig trobar un llibre de cuina d’en Ferran Adrià per la llibreria de la mare. Me’l vaig mirar i em va cridar l’atenció una recepta. Es tracte ni més ni menys que la truita de patates xips! Em va trencar tots els esquemes de la truita clàssica, però vaig atrevir-me i una nit quan vaig convidar els amics a casa la vaig fer.
Facilíssima i sorprenent. Penseu que encara veig la cara d’estranyesa dels meus amics.
Els hi va encantar i a partir d’aquell dia es va convertir en un dels meus aperitius preferits.

I doncs seguint el fil, el cap de setmana passat van venir a sopar a casa en Xevi i la Moni (acabats de casar), i vaig pensar a tornar-la a fer, amb una petita variació. Vaig utilitzar patates amb gust a Paprika (pebre vermell).

El resultat va ser millor del què em vaig imaginar! Aquí us deixo la recepta, simple i ràpida.

Truita de patates xips

Ingredients:

4 ous
Patates Pringles gust a Paprika

Batre els ous en un bol llarg. Incorporar les patates i aixafar amb una forquilla, han de quedar trossos uniformes. Deixar una estona de repòs perquè les patates s’estovin.
Introduir tota la barreja a la paella. I ja estarà llest per servir, com us deia, facilíssim!

Bé per acabar avui us deixo una breu reflexió que crec que va acord amb la recepta d’avui.

En aquesta societat les coses usuals i les coses clàssiques són l’arrel d’on tot neix. De la diferencia en som refractaris i ens sorprèn la irregularitat. Quan una persona crea diferencia en alguna cosa comuna creiem d’ella que s’ha tornat boja, excèntrica, il·lògica… Però després resulta que de la diferencia se’n fa ressò, i pot o no agradar però neix alguna cosa nova de la mateixa manera que es converteix en ordinari.

Anuncis

Deixa un comentari

